Говоримо " Creative Assembly " - маємо на увазі " Total War ". І поки основні сили компанії кинуті на розробку Empire: Total War , австралійський підрозділ СА вирішило забацать RTS з керуванням, повністю заточеним під консолі. Ну, якщо таке взагалі можливо.
Добрий вечір!
Ласкаво просимо в Апокаліпсис
Що-що, а сюжетна зав'язка у Stormrise особливою оригінальністю не блищить. Як це водиться, ні з того ні з сього трапилася якась непередбачена глобальна катастрофа, і на Землі практично відразу настав повний постапокаліпсіс. Після цих не цілком приємних подій все людство розділилося на дві, з дозволу сказати, угруповання. Розумні хлопці, які на час катаклізму сховалися в підземних сховищах, стали називатися Echelon, і головна їхня сила полягає в високотехнологічному зброю (екзоскелети і гігантські роботи). Хлопцям, вимушеним залишитися під час катастрофи на поверхні планети, довелося мутувати в ... е-е-е ... мутантів (а в кого ще можна мутувати?). Sai - таке ім'я отримала ця раса - на поле бою досягають переваги за допомогою генетично модифікованих воїнів і монстрів, керованих думками. Але ні ті, ні інші в своїй боротьбі за домінування поки не знають, що скоро гряде нова катастрофа, на цей раз набагато більш жахлива ...
Зв'язок із серії Mechwarrior.
На цьому банальності закінчуються - розробники обіцяють безліч небачених досі фішок. Головне нововведення - це управління. Хоча RTS і є жанром, який пустив глибоке коріння в PC-платформу, але ось з Stormrise гравцеві все-таки буде простіше впоратися за допомогою геймпада, а не звичних клавіатури і гризуна. Зрозуміло, в общем-то, куди мітять ці хлопці (Хbox 360 і PS3), але факт сам по собі цікавий. На даному етапі творці особливо про деталі не розповсюджуються, аж до того, що навіть не дають журналістам випробувати дивовижне управління власноруч. Відомо, що камера частенько буде переходити в режим "від третьої особи", таким чином, гравець зможе побачити все, що відбувається з очей свого бійця. Ефект присутності, ага.
Тому що ми - бригада.
Крім того, Stormrise заявлена як перша дійсно 3D-стратегія. Мається на увазі наступне: бойові дії в грі можуть відбуватися не тільки на землі, а й на верхніх поверхах висоток, в метро, підземеллях і т.п. Карти, швидше за все, будуть не дуже великими, але насиченими різноманітними об'єктами (як, наприклад, вищезгадані багатоповерхівки), які можна запросто використовувати для підготовки чергової атаки. Як арен для боїв виступлять напівзруйновані (читай: постапокаліптичний) міста.
***
Що, власне, можна сказати про Stormrise ? Задумка, як зазвичай, хороша. Тільки от якщо у розробників дійсно вийде заточити RTS під консолі, то РС вже зовсім скоро доведеться міцно задуматися про свою можливу смерть.
|