Творці MMORPG практично завжди страждають від нестачі цікавих концепцій. Ігрові всесвіти множаться з кожним днем, і всім потрібна оригінальна історія, нестандартна подача сюжету, основна дія і побічні квести, які повинні втягувати як новачків, так і неабияк прокачаних персонажів ... Cryptic Studios вирішила особливо не замислюватися з цього приводу і анонсувала простий, як валянок , онлайн-проект під назвою Champions Online .
Творцеві цієї дівчини виразно подобався фіолетовий колір.
Фабульная лінія в згаданій грі - примітивніше нікуди. Є людство, є вороги людства. Наша з вами задача - захистити перших і знищити друге. Природно, середньостатистичному офісному планктону такий подвиг не під силу, а тому нам судилося перетворитися в супергероїв, номінально належать до виду homo sapiens, але фізично стоять на голову вище всіх інших.
Противників навколо знайдеться сила-силенна, причому деякі з них будуть намагатися знищити власну расу. Їхні мотиви девелопери поки не розкривають, але ми, чесно кажучи, не сумніваємося в тому, що логіки в них буде мало. Жага влади над всім живим і неживим, пристрасть до грошей виключно заради них же і просто ненависть до людства, в минулому не оцінив талант. Отже, давайте знайомитися з усіма по порядку. Доктор Руйнівник - геній з манією величі. Психічно хворий учений Теліос, наштампованих армію клонів і збирається ось-ось спустити її на оточуючих. Корпорація VIPER, спрагла економічного панування всесвітнього масштабу і не соромиться в засобах для його досягнення. Підводні жителі, Лемуріанци, давно поклали око на людей, правда, не цілком ясно в яких цілях - то чи гастрономічних, то чи територіальних. Думаєте, список ворогів повний? Як би не так! По-перше, проект Champions Online не перебуває у завершальній стадії розробки, а тому шановні добродії з Cryptic за час, що залишився до релізу час можуть додати парочку-трійку грандіозних мерзотників. По-друге, перераховуючи лиходіїв, ми згадували лише про найбільших, залишивши за дужками будь-яку дрібницю - монстрів, інопланетян, дрібних мафіозі та іншу шушваль.
Випалена земля, вогненний стовп - нудно, банально і нецікаво.
Основна родзинка, за рахунок якої Cryptic Studios сподівається залучити шанувальників, - максимально можлива індивідуалізація всього і вся. Тулуба, костюми, зачіски, риси обличчя, макіяж - до цього ми вже звикли і сприймаємо як належне. А ось зі зміною кольору і зовнішнього вигляду захисного силового поля або, наприклад, вогню бластера ми, погодьтеся, ще не стикалися. Кулі, ретельно підібрані під взуття, магічний таран в тон волоссю або - чим чорт не жартує! - накладним віям: сподіваємося, це сподобається не тільки гламурним панянкам, рідко забрідає на простори MMORPG-всесвітів.
При створенні персонажа ми не тільки ретельно вибираємо його зовнішній вигляд і характерні особливості - ми визначаємося з оптимальним заклятим ворогом. Цей товариш завжди буде на півкроку попереду, буде заважати всім починанням нашого героя, буде вставати на його кар'єрному шляху і просто пакостити на дрібниці. До зіткнення з ним у відкритому бою дійдуть тільки найстійкіші, і не факт, що серйозна бійка вирішить проблему.
Чи то люди, чи то інопланетяни - поки невідомо.
Ще одна відмінна риса Champions Online - динамічна бойова система. Ніяких покрокових режимів, автоматизованих ударів і довгого очікування часу атаки. Все вирішує швидкість реакції, спритність і вміння швидко знаходити вихід зі складних ситуацій. Тільки не подумайте, що гра задіює виключно спинний мозок - девелопери обіцяють, що без заздалегідь продуманих тактик і уважного ставлення до бойових особливостям суперника далеко не просунутися. Наскільки добре це буде реалізовано на практиці, поки сказати складно: про подробиці розробники інтригуюче мовчать.
Незвичайний і світ Champions Online - він по-справжньому живою: будь-який вчинок кожного гравця хоч трішки, та змінює цю всесвіт. Приєднався до проекту через пару років після запуску побачить щось, кардинально відрізняється від того, що було на старті. Про заходи запобігання повного хаосу і анархії Cryptic Studios нічого не говорить, але думається, не подбати про них розробники не могли.
Що переможе: вірна куля або потужне силове поле?
Засмучує, мабуть, хіба що графіка. Скріншоти справляють враження зроблених в минулому столітті. Відсутність нормальної деталізації, погано промальовані текстури, карикатурно непропорційні моделі зводять нанівець всю красу повальної кастомізації, про яку говорилося вище. Можливо, до релізу гру відполірують і приведуть в більш-менш прийнятний вигляд, але, якщо відверто, в це слабо віриться.
***
Як би сумно це не звучало, але огидне візуальне виконання перетворює непогану, в общем-то, гру в банальну м'ясорубку. Не сперечаюся, фарш вийде знатний і динамічний, але для того, щоб побачити подібне, зовсім не обов'язково витрачати час і трафік на Champions Online .
|